послуги / Спеціаліст
Благодійна організація «Благодійний фонд «Лінія життя України» забезпечує роботу національної гарячої лінії із запобігання самогубствам Lifeline Ukraine, що працює за коротким номером 7333 з 14.10.2019 року 24 години на добу і 7 днів на тиждень. З того часу було отримано більше 97 500 запитів від людей, які переживають періоди особистої емоційної напруги та суїцидальні кризи.
Ми надаємо послуги консультування за запитом абонента засобами телефонного зв’язку та онлайн-чатів, дотримуючись принципів анонімності, конфіденційності, доступності, своєчасності (ми працюємо 24/7). Наші послуги включають кризове, інформаційне, психологічне консультування та емоційну підтримку. Причинами звернення на гарячу лінію є не тільки суїцид і суїцидальна поведінка. Це також депресія, гострі кризові стани, складності соціалізації, проблеми у відносинах, переживання горя, самотність та інше. Основним завданням наших консультантів на гарячій лінії є попередити розвиток кризової ситуації, запобігти підвищенню ризику суїцидальної поведінки, якщо такий існує, надати конкретні інструкції абоненту щодо зменшення емоційної напруги, мобілізувати ресурси задля вирішення проблем, які спровокували кризову ситуацію.
Телефонне консультування – основна складова проекту LIFELINE UKRAINE. Телефонне консультування гарячої лінії ґрунтується на принципах, етиці та правилах, викладених в етичному кодексі організації. Обов'язок консультанта ГЛ та надавати якісні консультації по телефону та в чатах реального часу, що відповідають запиту абонента/клієнта.
Мета діяльності – запобігання самогубствам та підтримка психічного здоров'я населення.
При наданні послуг телефонного консультування ми враховуємо наступні параметри допомоги.
- Доступність – допомога особі, що передбачає перенаправлення, має географічну доступність, тобто інформація про послуги і можливості доступу до них надається з урахуванням місця знаходження абонента.
- Своєчасність – допомога особі, яка звертається на гарячу лінію, повинна надаватися своєчасно, в момент звернення на «гарячу лінію», з метою попередження та уникнення негативних психологічних, економічних, соціальних наслідків.
- Інформативність – особа, яка звертається на «гарячу лінію», потребує інформації або підтримки та допомоги. Важливою складовою є повнота, інформативність та якість ресурсу (психологічного, інформаційного), який надає спеціаліст/спеціалістка під час телефонного консультування.
- Систематичність – у разі потреби особа має право звертатися на гарячу лінію неодноразово.
Також Благодійна організація «Благодійний фонд «Лінія життя України» почала працювати над підвищенням обізнаності щодо проблеми самогубств та посиленням спроможності фахівців та організацій виявляти ознаки суїцидальної кризи та сприяти превенції. Для цього фахівці/чині організації проводять просвітницькі семінари та тренінги.